top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 243


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

به اخر پاییز رسیدیم,همه دم میزنند از شمردن جوجه ها!!!
روی تختت امشب، بشمار تعداد دلهایی را که به دست اوردی
بشمار تعداد لبخندهایی که بر لب دوستات نشاندی
بشمار تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی
فصل زردی بود، تو چقدر سبز بودی؟
جوجه ها را بعدا با هم میشماریم!!



نظرات شما عزیزان:

چیا
ساعت19:52---29 آذر 1391

از جدايي مان براي هركسي كه گفتم حق را به من داد!



اما اين ها نمي دانند كه من حق را نمي خواهم.

حق كه براي من ، تو نمي شود...!


کـ ــ ــتـــایون
ساعت14:37---29 آذر 1391


estatira
ساعت19:51---28 آذر 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com